Wagen laten keuren in Malmedy?

ADRES

Avenue de Norvège 43
4960 Malmedy
Tel: +32 87 57 20 30
Fax: +32 2 303 10 40

Toegang autokeuring Avenue de Norvège 43, Malmedy
Toegang autokeuring Avenue de Norvège 43, MalmedyBron: GoogleEarth. Klik om uw route te berekenen

Openingsuren

Maandag 7u00 - 19u00 (Vanaf 17u00 enkel op afspraak) | Dinsdag 7u00 - 17u00 | Woensdag 7u00 - 17u00 | Donderdag 7u00 - 19u00 (Vanaf 17u00 enkel op afspraak) | Vrijdag 7u00 - 17u00

Welke soorten keuringen aanvaardt men te Malmedy?

Eerste keuring

Periodieke keuring

Herkeuring

Tweedehandskeuring

LPG keuring

Oldtimer keuring

ADR-keuring

Keuring CNG

extra informatie

Controles alleen op afspraak, behalve voor bedrijfsvoertuigen van meer dan 3,5 ton, caravans, aanhangwagens en landbouwvoertuigen. Op afspraak voor iedereen op maandag en donderdag van 17.00 tot 19.00 uur.

Laatste controle 20 minuten voor sluitingstijd. Minder personeel van 7.00 tot 9.30 uur (maandag en donderdag) en dagelijks van 12.00 tot 13.00 uur.

Veel gestelde vragen

Uiteraard! U kan een afspraak maken voor de autokeuring. Dit kan online. Het wordt ten zeerste aangeraden. Op die manier vermijdt u lange wachtrijen. Maak nu uw afspraak online, want sommige keuringscentra werken in tijden van crisis enkel op afspraak. U kan er dus niet voorrijden.

Via de webcam van het station kunt u de drukke periodes controleren.

Het adres is Av de Norvège 43, 4960 Malmedy

Het keuringscentrum is elke werkdag open van 7 uur tot 17 uur. Op maandag en donderdag is het keuringscentrum zelfs open tot 19 uur, maar vanaf 17 uur mogen enkel mensen met een afspraak voorrijden.

Het telefoonnummer van de autokeuring in Malmedy  is 087 57 20 30.

Om een tweede of derde keuring (en dus extra kosten) te vermijden, is het aangeraden om goed voorbereid naar de autokeuring te komen. Zorg er voor dat de wagen leeg, net en ordelijk is. Klik de gordels vast. Zorg ook voor een correcte bandenspanning. Er moet een verbandkistje, fluorescerend hesje, gevarendriehoek en brandblusapparaat aanwezig zijn in het voertuig. Het chassisnummer moet eveneens goed leesbaar zijn.

Breng het gelijkvormigheidsattest en inschrijvingsbewijs van de wagen mee. Alsook de groene kaart van de verzekering. Breng best ook het laatste keuringsbewijs en uw uitnodiging voor controle mee.

Nee, dit station is nog niet uitgerust om motoren te keuren.Vind alle uitgeruste stations op de pagina gewijd aan de motorkeuring.

Hoe bereid ik mijn bezoek aan de autokeuring voor?

Er zijn enkele belangrijke zaken om rekening mee te houden alvorens een afspraak te maken bij het keuringsstation. Neem deze zaken in acht en vermijd op deze manier een tweede, of derde bezoek aan het keuringscentrum. Zorg dat u alle nodige documenten bij de hand hebt, zoals rijbewijs, inschrijvingsbewijs en verzekering. De enige verplichte verzekering in België is de burgerlijke aansprakelijkheid. 

 

Verzeker uw voertuig!

Een BA verzekering is een verplichte verzekering die je dient af te sluiten voor elk voertuig die je inschrijft bij de Dienst voor Inschrijving van de Voertuigen (DIV). Daarnaast is het van belang dat uw wagen in goede staat is. 

 

Controleer uw wagen!

Vaak wordt geopteerd om eerste een bezoek te brengen aan een garage voor een onderhoud zodoende dat u niet voor verrassingen komt te staan. Is uw wagen afgekeurd en wenst u een nieuwe of tweedehandse auto te kopen? Bijgevolg is het raadzaam om de verschillende autoleningen op de markt te bekijken en te vergelijken. Opgelet, geld lenen kost ook geld.

Wat gebruikers vinden van het keuringsstation Malmedy

Over reviews: Heel vaak komen de reviews die je op Google Review vindt van HYPER “tevreden” en “ontevreden” klanten. Dus neem niet zomaar aan wat ze zeggen! Vergeet niet uw mening te geven na uw bezoek!

Car Inspection
3.9
Gebaseerd op 459 beoordelingen
powered by Google
Edgard ToussaintEdgard Toussaint
08:12 09 Apr 24
Robert HeinenRobert Heinen
21:45 30 Mar 24
Ze zijn niet alleen steeds duurder, maar ook steeds minder vriendelijk. Mensen vertellen me dat ze niet betaald worden om aardig te zijn, maar zoals de ezel zou zeggen: als ze niet mooi zijn, wees dan tenminste beleefd 😁
thierry degueldrethierry degueldre
14:07 25 Mar 24
Hans-Jürgen EvenHans-Jürgen Even
15:18 23 Mar 24
francis warlandfrancis warland
02:00 21 Mar 24
Ik haat het om mijn hier te presenteren, het zijn nog steeds echte Pruisen of onzinmensen die in autobeveiligingsuniform zichzelf macht geven, mijn auto is zonder problemen geslaagd, alleen de n moet opnieuw typen, hij heeft nog geen 50 km gereden en heeft de rode kaart-weergave op alles, koplamp, remschijf enz, het was deze zeer onaangename vrouw die de controle opnieuw deed, kortom ik heb het bureau geschreven maar het heeft geen nut, het zijn mensen zonder interesse die zichzelf weinig waarde hechten in dit vak, een beetje zoals ambtenaren waar je weinig aan hebt, maar die je gezien hun positie wel in de problemen kunnen brengen
Elvis GavrilovElvis Gavrilov
04:50 29 Feb 24
Als ik kon zou ik een lagere beoordeling geven, meneer die daar werkt en Duits spreekt, was arrogant - onaangename en onbeschofte inspecteur. Ik ben absoluut niet tevreden over hem, de andere collega's zijn oké, maar deze man is zeer onprofessioneel en onbeschoft...!!!!
Jean paul BrasseurJean paul Brasseur
13:07 26 Feb 24
Gutkin ChristelleGutkin Christelle
10:57 15 Feb 24
Vriendelijk personeel
An BosshardAn Bosshard
20:22 05 Feb 24
Zeer vriendelijke mensen, geen stress zoals in Vlaanderen en de onvriendelijke behandeling.
Jürgen TheisJürgen Theis
14:18 15 Jan 24
Pierre NellesPierre Nelles
14:13 11 Dec 23
IJzig welkom in de sfeer van een uitvaartcentrum. Ik werd afgewezen vanwege een slecht afgesteld dimlicht, dus ging ik even later naar de geweergarage in het bestemmingsplan zodat hij mijn koplamp kon afstellen, maar tot verbazing waren mijn koplampen goed afgesteld, hij veegde de lichten eenvoudig af met een doek. twee koplampen. Een half uurtje later ga ik terug naar de technische keuring en die is in orde. Plaats om te vermijden als je een glimlach wilt zien, veel leuker in Verviers
Sabrina C.Sabrina C.
20:27 02 Dec 23
Isabelle MullerIsabelle Muller
14:39 29 Nov 23
Tweede doorgang..Controleert niet eens de punten waar u op moet letten, ook al hebben we de wijziging aangebracht...garagefactuur ter ondersteuningBeschaamd
Manuel WolffManuel Wolff
18:38 18 Nov 23
Zoals elk jaar hetzelfde
Marie-C DMarie-C D
11:03 11 Nov 23
Ik kom er al jaren, wat een verandering! Wat gebeurt er op dit station?De ontvangst werd minachtend.Ik kan de "terugroepacties" volledig begrijpen, maar niet de negatieve meningen, een rode kaart zonder geldige technische rechtvaardiging (dit werd mij bevestigd door een technicus die in een ander station werkte!).
Roger WerresRoger Werres
17:01 11 Oct 23
Zeer slechte ontvangst; arrogant, onbeschoft of stil personeel, afhankelijk van de huidige inspectie! Ik krijg een rode kaart voor "groot defect", een klein extra achteruitrijlicht met 6 LED's gemonteerd door de merkdealer op 20 cm van de grond! “Ik riskeer andere gebruikers te verblinden en een parkeerbon te krijgen”! Mijn monteur was verbaasd; echter geen bediening van het mistachterlicht, de ruitenwissers en -sproeiers; dit alles voor 72 eur, plus een afspraak met de monteur voor demontage en een tweede bezoek aan dit centrum; Dit zal wat mij betreft de laatste keer zijn. Klacht gericht aan het hoofdcentrum van Verviers: reactie met betrekking tot brandvoorschriften, echter geen reactie ondanks mijn aandringen, met betrekking tot het onbeschofte en onjuiste gedrag van de controleur! Conclusie: zij hebben het monopolie, hun verzoeken die via internet worden verzonden om uw tevredenheidsindex te kennen, zijn alleen “voor de show”! Ze hebben niets te maken met de tevredenheidsindex! Het bewijs hierboven: het kleine achteruitrijlicht = “groot” defect!; het verachtelijke gedrag van de controleur, het maakt niet uit!
Laurent ArnouldLaurent Arnould
10:34 11 Oct 23
Yvette BertrandYvette Bertrand
12:58 05 Oct 23
Aankomst op de geplande tijd en serieus personeel
Fabien LecoqFabien Lecoq
09:28 04 Oct 23
Olivier BoulangerOlivier Boulanger
12:14 26 Sep 23
Ralf HellenbrandtRalf Hellenbrandt
14:06 10 Sep 23
Het voertuigtechnische keuringsstation in Malmedy is enorm veranderd. Covid heeft de situatie niet verbeterd. Geen contact meer met deze klanten, alles moet via internet, geen mogelijkheid meer om telefonisch contact te leggen, en al het andere. Het ergste van alles is dat we op je neerkijken, een MACHO-wereld, je hebt ons nodig!!! Ik ben verhuisd naar Gouvy, de Ardennen zijn vriendelijke, pragmatische medewerkers, die met de voeten op de grond staan, en TWEETALIG Frans-Duits zonder problemen. Niet onder de Malmedianen, we houden van het geld van de Germanos, maar als we onze taal spreken, oh nee, het wordt daar erg heet. Je moet je mond houden en ja, ja zeggen baas en heel erg bedankt voor je vriendelijkheid....
jean HERMANjean HERMAN
11:06 01 Sep 23
De mensen daar zijn aardig, ze bieden je Frans of Duits.
Richard WiesenRichard Wiesen
17:49 30 Aug 23
RICHARD CAPITTERICHARD CAPITTE
18:00 09 Aug 23
eerlijke en goede uitleg
Elzin SprecoElzin Spreco
20:53 03 Aug 23
Marina Djurovic, meten ze hier ook uitlaatgassen of niet?
jurgen roomsjurgen rooms
00:33 12 Jun 22
Zeer onvriendelijke mensen niet allemaal iedereen zei nooit naar daar gaan ze laten speciaal de mensen afkeuren en zeer duur tussen de 68 en 90 € als je nog 15 mijn te laat komt van Wallonië (is er mij ingefluisterd) alles wat ouder is als euro 5 afkeuren zoveel mogelijk mijn oldtimer hebben ze met 5 man en hun hamer staan kloppen vonden niks .ik heb lees bril nodig maar zei konden het chassis nummer niet ik kon het zonder bril ,maar dan moest officieel bewijs hebben van toyota dat het de juiste chassis is ,toyota lj73 1989 staat er toch hoe moeten wij da bewijzen enzv
Con OlislagersCon Olislagers
16:59 11 Mar 22
Gaat degene die het administratieve werk behoord te doen, een keuring doen van een auto, uiteraard een auto van een Jonge dame. Hij laat de automobilisten die klaar zijn gewoon wachten. De sukkel. Eigenlijk een minus 5 ster zouden we moeten kunnen geven.
kristel beerkristel beer
15:33 18 Jan 21
Vriendelijkheid kennen ze niet , erg brutaal met de auto
emi de graeveemi de graeve
02:14 30 Nov 20
Het personeel wil uitsluitend Frans spreken. Jammer voor de oudere mensen die vaak eentalig Duits zijn en daar dus niet alleen naartoe kunnen. De keuring op zichzelf ig ok.
sonja heringsonja hering
20:57 28 Oct 20
Onbeleefd als je geen Frans spreekt.... deuts, Nederlands en Engels us niet gied😪
js_loader

Voor wie is de autokeuring Malmedy interessant?

Iedereen die op zoek is naar een autokeuringscentrum in de buurt van Luik kan hier terecht. Woont u in één van de onderstaande gemeenten of steden dan is dit keuringsstation voor u het meest interessant.

Of bent u vaak op de baan met de wagen dan kan u gemakkelijk een andere professionele of privé afspraak combineren met een bezoek aan deze autokeuring. Bijgevolg is het aangewezen om een online afspraak te maken om op deze manier kostbare tijd te besparen.

Hoeveel kost een bezoek aan de autokeuring?

De basiskeuring van een voertuig kost 55,70€.

Raadpleeg onderstaande knop voor de tarieven van de andere keuringen.

Andere keuringsstations in de Buurt

Bent u vaak op de baan of onderweg naar een andere afspraak? Dan kan het vaak interessant zijn om uw bezoek aan de autokeuring te combineren.

Hieronder vindt u andere keuringscentra in de buurt.

Waar ligt de keuring van Malmedy?